::Pikah Story::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland.


Tagboard!

http://fiqah-syg.blogspot.com/
kikilala53@rocketmail.com
Do not open PAGE SOURCE
No harsh word please


Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Nur Syafiqah
Others:   


My BF

Assalammualaikum , hey u all's . Da sahur ? Aku bwu jer suda sahur . Aku makan ayam panggang . Hehehe . Alhamdulillah kenyang daa . korang makan apa erkk ? urmm.. msti sedap2 belaka kan ?? Lalala ~ Uke lrh , aku nak cerita serba sedikit pasal BF aku nieh . korang mesti ada BF/GF kan? Okey2 , Nama BF aku Mohd Alif bin Che Mustaffa . Panggil jer Mat Alip . Huhu ~ Umo dya tua stahun jer dri aku / 17 . Rumah dya dekat jer dgn rumah aku , belakang rumah aku jerr . Hobi dya suka merempit . Tak habis2 merempit jer keje dya . Yg lain2 p0wn ada la jgk . Tapi selalunya dya merempit lrh . Dya nie seorang yang panas baran tw arkk . Susah 0oww nak jga hati owg mcm nieh . Suka mrh2 , cemburu kuat , dll lrh . Klw da ap2 yg aku buat silap mesti kena maki hamun dgn dya . ADOYAII !!~ kadang2 tu geram ar jgk .Tapi aku tetap sayang dya .

Labels: